Lær at markedsføre dine e-bøger den 19. marts kl. 13:00

Markedsføring af e-bøger forgår i sagens natur primært på nettet. Det er her du skal finde dine kommunikationskanaler, og der er her du skal finde DIN måde at kommunikere DIT budskab ud til DINE læsere. Der findes en række velafprøvede kommunikationsværktøjer, som gør dig i stand til at tage nogle bevidste valg i forhold til de målgrupper og de målsætninger, du har for din e-bog.

Disse værktøjer gennemgår vi på mit kursus om markedsføring af e-bøger. Det er både de grundlæggende kommunikationsredskaber og de forskellige budskabskanaler, som du har til din rådighed: fra selve bogens forside og titel over “bagsidetekst” til Facebook og blogs.

Alt sammen ud fra devisen om at det gerne må koste “blod og sved” men ikke rigtige penge, som du måske endnu ikke har tjent på dine bøger.

Med udgangspunkt i mine personlige salgssuccesser på e-bogsmarkedet vil jeg guide dig gennem onlinemarkedsføringsjunglen, hvor vi ser på dit brand og de kanaler, du kan få dit budskab ud igennem og skabe meningsfulde relationer til dine læsere. Facebook, blogs, hjemmeside, Youtube, Twitter er standard her, men det hele handler ikke så meget om hvad, som om hvordan … kom og bliv skarpere!

Se mere om kurset her

Om nisjakob

Jeg er forfatter med en håndfuld anmelderroste romaner på etablerede forlag bag mig. Jeg har valgt at udgive mine romaner som e-bøger på forlaget Billige eBøger, som jeg selv står bag.
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

2 svar til Lær at markedsføre dine e-bøger den 19. marts kl. 13:00

  1. Arabella Neuhaus siger:

    Glæder mig til kurset.
    Jeg udgav en e-bog på Saxopublish i februar i år og har så forsøgt mig med det hele: hjemmeside, FB, Twitter,Linkedin, og har sikkert begået en masse fejl…. hvis du vil bruge min eksempler på kurset, er du velkommen til det. Det drejer sig om:
    http://www.udbraendt.net https://www.facebook.com/udbraendt
    Twitter og Linkedin: Arabella Neuhaus

    Mange hilsner
    Arabella

    • nisjakob siger:

      Ja, det er nemlig ikke kun et spørgsmål om at bruge det hele (hvilket er fint nok), men hvordan man bruger det hele 🙂 Vi ser også på din bog på kurset, hvor vi går gennem de strategiske overvejelser og konkrete kommunikationstiltag, der er med at at skærpe en bog og en forfatters synlighed.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s