Sådan markedsfører du din bog og dit forfatterskab på de sociale medier

Du har skrevet en bog, eller du er på vej til at gøre det.
Du vil selvfølgelig gerne have, at rigtig mange køber bogen og får glæde af dens indhold, men hvordan opdager de, at du har skrevet bogen? Måske har din udgiver en markedsføringsplan for lanceringen, måske skal du selv sørge for den.
Hvad kan du selv gøre – ud over at sende bogen til anmeldelse?

Udbytte:
For den tøvende, ikke-trænede. Denne workshop tager dig gennem forskellige onlineplatforme og giver dig en ide om, hvordan du kan udnytte blogs, Twitter, YouTube, Facebook og LinkedIn til at synliggøre din bog, og hvordan kan du bruge onlinegrupper og debatfora til at styrke opmærksomheden om indholdet, længe inden og længe efter, at den er udkommet.

Dit udbytte af workshoppen vil bl.a. være praktisk inspiration til, hvordan du selv kan komme i gang med markedsføringen, hvilke platforme, der er egnet til netop dig, og hvordan du tager det næste praktiske skridt.

Har du lyst at være case, tager Abelone en enkelt eller to ind i undervisningen. Send en mail med beskrivelse til ag@amedia.dk

—-

Varighed: 4 timer

Antal deltagere: Max. 12 (min. 6)

Pris: 985 kr.  Inklusiv forplejning, vand, kaffe, the og kage.

Underviser: Abelone Glahn

Næste kursusdag:

30 jun 2015 kl. 13:00 – 17:00

La Oficina,  Suomisvej 4, 1927 Frederiksberg
Tilmelding her (åbner nyt vindue)

Reklamer

Et svar til Sådan markedsfører du din bog og dit forfatterskab på de sociale medier

  1. Pingback: Har du brug for en personlig konsultation om din bog? | Mikro Business

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s